Lidmaatschap

Wanneer u interesse heeft om lid te worden van Volleybal Vereniging Wieringermeer, neem dan contact via onze sociale media platformen of eventueel via mail. Voordat u echt lid wordt kunt u altijd een aantal keren vrijblijvend meetrainen!

Nieuwe leden moeten zich officieel aanmelden bij de ledenadministratie. Dit kan door het invullen en ondertekenen van het aanmeldformulier. Co Bakker zorgt er dan voor dat de gegevens van de nieuwe leden op de juiste plaats in de vereniging terechtkomen en vraagt (indien nodig) spelerskaarten aan.

Senioren (vanaf 18 jaar) € 100,-
Jeugd A (16 t/m 18 jaar) € 86,50
Jeugd B (14 t/m/ 16 jaar) € 80,-
CMV (6 t/m 11 jaar) € 67,-
Verenigingslid € 10,-

De contributie kan in één keer in rekening gebracht worden, maar ook in twee termijnen Indien vragen kunt u contact opnemen met onze penningmeester Co Bakker via vvwieringermeer@live.nl.

Lidmaatschap beëindigen

Gelieve uw lidmaatschap op te zeggen voor 1 mei!
Opzegging tijdens het seizoen leidt niet tot vrijstelling/teruggave van contributie.

Opzeggen kan door ons te mailen: vvwieringermeer@live.nl

Wijziging Adresgegevens

Gaat u verhuizen, is uw telefoonnummer of emailadres gewijzigd? Geeft u dit zo snel mogelijk door aan de ledenadministratie via mailadres vvwieringermeer@live.nl

Kleding

Voor trainingen is gemakkelijk zittende sportkleding voldoende. Goede sportschoenen zijn wel vereist (geen zwarte zolen).
Tijdens competitiewedstrijden wordt vanuit de vereniging gezorgd voor een wedstrijdshirt!

Vragen?

Neem contact met ons op!

Maak jouw eigen website met JouwWeb